به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با توجه به آغاز فروش بلیط های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه سیستم نوین ثبت شکایت های رسیده از مسافران راه اندازی شده است.
وی افزود: مسافران نوروزی با اسکن بارکد روی بلیط های خود به بخش ثبت شکایت مسافران در سایت ۱۴۱ هدایت می شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: با ورود به بخش شکایت، علاوه بر درج مشخصات مورد نیاز از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی، استان محل تخلف و مقصد سفر، امکان بارگذاری تصاویر از تخلف رخ داده نیز وجود دارد.
جولانژاد اظهار کرد: این سیستم با هدف تسریع در رسیدگی به شکایت های مسافران در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده است.